"吊帶襪天使"的片尾曲--Fallen Angle

歌詞如下:

Heaven, please sing for me  a song of life,

主阿,請為我唱一首生命之歌

Heaven, take me into your skies

主阿, 帶我進入你的天堂

There's no place here for me to hide my cries, 

無處可以藏起我的眼淚  

night and day,I'm missing you.

日日夜夜  我一直想著你

Oooh

We're so close, so close.

我們是如此的靠近  就在咫尺

And it's you that I believe in;

是你讓我相信

(I believe in)

我相信

So close

這麼的靠近

But far away, so far i can't touch

但卻遠到我無法碰觸

I'll hold on

我會緊緊握住

Cuz It's you i love so dearly

就是因為我愛你如此的深

When the rain , the storm and all is up

就算當雨和風暴 所有的一切都來臨時

Caress me with your sweet lullaby.

用你甜蜜的催眠曲擁抱我

 

XD   翻了  這禮拜發生好多事情..

我覺得我好像做錯了..

但是我 努力 盡力不要讓你們失望..

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 喵小JO 的頭像
    喵小JO

    Thor

    喵小JO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()